Produs nou
Cartile de vizita reprezinta o metoda clasica de promovare a unei afaceri, cu care nu veti da gres niciodata. Elementul esential al unei carti de vizita este numele dumneavoastra sau al firmei, acesta trebuie sa fie proeminent pentru a fi usor de observat si de retinut.
ATENTIE: Ultimele bucati in stoc!
Data disponibilitatii:
Cantitate | Reducere | Ai economisit |
---|---|---|
500 | 32% | Pana la 12,80 € |
1000 | 40% | Pana la 32,00 € |
Carti de vizita
Cartile de vizita reprezinta o metoda clasica de promovare a unei afaceri, cu care nu veti da gres niciodata.
Pentru un design profesionist si o calitate superioara, este recomandat sa alegeti utilizarea unei hartii din celuloza 100%.
Elementul esential al unei carti de vizita este numele dumneavoastra sau al firmei, acesta trebuie sa fie proeminent pentru a fi usor de observat si de retinut.
Sigur ca sunt importante si informatiile, datele de contact, dar cartea de vizita trebuie sa transmita in primul rand numele dumneavoastra, nu datele. Acesta este cel mai important si trebuie sa constituie punctul central al unei carti de vizita.
Atunci cand vreti sa alegeti culoarea cartii de vizita, trebuie sa luati in considerare serviciile pe care le oferiti si sa alegeti ceva care sa se potriveasca si sa reprezinte domeniul de activitate. Cele mai dese alegeri sunt albul-crem sau bejul. Acestea confera un aspect profi cartilor de vizita, insa culorile pot varia in functie de preferinte si servicii prestate. De exemplu, daca detineti o afacere pentru copii, este esential sa folositi culori vii si un design vesel, cat mai atractiv.
Iata cateva dintre aspectele importante ale unei carti de vizita:
- Pot fi inmanate potentialilor clienti/colaboratori la o prima intalnire, atunci cand acestia isi vor face o prima impresie despre afacerea dumneavoastra.
- Cartea de vizita defineste pozitia pe care o ocupati in cadrul firmei si astfel, cei ce va vor contacta vor sti exact domeniul din care le puteti oferi informatii.
- In comparatie cu alte mijloace de promovare, cartile de vizita sunt cu siguranta, cea mai ieftina metoda prin care va puteti promova firma si serviciile.
- Principalele elemente pe care ar trebui sa le regasim pe o carte de vizita sunt numele si prenumele, functia pe care o ocupati, denumirea si sediul firmei, adresa web a paginii firmei, adresa dumneavoastra de e-mail, atat cea personala, cat si cea de pe server-ul firmei si numarul de telefon si fax la care puteti fi contactat.
- Sigla firmei poate fi tiparita in culori sterse pe cartea de vizita, oferindu-i acesteia originalitate si un aspect imbunatatit.
- Un slogan. Puteti opta pentru imprimarea unui slogan, ce descrie serviciile prestate si principiile pe care se bazeaza activitatea firmei dumneavoastra.
Finisarea
Finisarile sunt variate si au o contributie mare la aspectul final al unei carti de vizita.
- Plastifierea poate fi mata, lucioasa sau texturata
- Rotunjire colturi : se pot rotunji toate colturile sau doar la alegere si poate fi folosita pe orice tip de suport.
- Stantarea: reprezinta o modalitate atipica, dar cu un succes garantat. De exemplu, daca sunteti fotograf, puteti avea o carte de vizita in forma de aparat foto.
- Aplicare lac selectiv : folosita pentru a evidentia anumite elemente grafice ale cartii de vizita.
- Folio: pentru tiparirea cartoanelor inchise la culoare cu auriu, argintiu sau alte culori speciale.
Grafica
Pentru a obtine aspectul dorit al cartii dumneavoastra de vizita, conceptia grafica trebuie sa respecte cativa pasi:
1. Alegerea unei dimensiuni adecvate
2. Marginile de taiere (3-5mm)
3. Margine de garda de minim 3mm
4. Folosirea unor fonturi de minim 6 puncte, pentru lizibilitate
5. Asigurati-va ca ati trecut toate datele importante, pentru a fi ulterior contactat
La magazinul de advertising eCBR veti gasi tot ce aveti nevoie pentru a avea carti de vizita perfecte.
Nu ezitati sa ne contactati pentru o oferta!
* cimpuri obligatorii